ویرا سفر

با ویرا سفر، تمامی لوازم سفر را تهیه و در نهایت به آسودگی سفر کنید.

ویرا سفر

با ویرا سفر، تمامی لوازم سفر را تهیه و در نهایت به آسودگی سفر کنید.

ویژگی یک بالش خوب

انتخاب بالش مناسب به شما کمک خواهد کرد تا خواب بهتری را پشت سر خود بگذارید. نیز همچنین از بسیاری از مشکلات همانند؛ سردرد و کمردرد پس از خواب در امان بمانید.

» ویژگی یک بالش خوب چیست!

بالش خوب در ایجاد یک خواب دل نشین و راحت می تواند نقش پررنگی داشته باشد. اتخاذ یک بالش مناسب علاوه بر آن که منجر می شود شما بتوانید خوابی راحت پشت سر بگذارید، از بسیاری از بیماری ها چون؛ سردرد، شانه درد، گردن درد نیز پیش‌گیری می نماید. تجربه خواب برروی بالشی که نامناسب است، می تواند سلامتی شما را تحت تأثیر خود واقع نماید. اتخاذ یک بالش مناسب بستگی به خوابیدن اشخاص هم دارد. انتخاب بالش مناسب و استاندارد به شما کمک خواهد نمود که مدّت زمان طولانی را در خواب شیرین سپری کنید و به هنگام خواب، حس راحتی و آرامش بیشتری را داشته‌ باشید.

متخصصان سلامت بر این موضوع پافشاری می نمایند که به منظور خواب راحت و کافی، بالش خوب و مناسبی را باید خرید که بیشتر به شرایط و حالات خوابیدن اشخاص در موقعیت؛ دمر، به پهلو، و... همچون اینها وابسته است. انتخاب بالش مناسب می تواند بسیار حائز اهمیت باشد چرا که بی دقّتی و کوتاهی در این مسئله می تواند موجب بروز بیماری ها و مشکلات بسیار برای اشخاص شود. پس به شکل ظاهری این محصول و محتویات آن به خوبی توجه نمایید.

تشخیص این موضوع که بالش مناسب از منظر گونه پارچه، مدل دوخت محصول، ابعاد و سایز و از تمامی اینها مهم تر مواد استفاده شده در داخل بالش است، از ضروریات می باشد. زیرا با بهره‌گیری از بالش های بی کیفیت و نامناسب نه تنها آن که به سلامتی سر و گردن خود آسیب می زنید، بلکه ستون فقرات شما هم سلامتش به خطر خواهد افتاد.

در واقع اوّلین وسیله ای که ما در راستای پشت سر گذاشتن خوابی راحت به آن نیاز خواهیم داشت، بالش مناسب است.  البته با استناد به تنوع بسیاری که امروزه این محصول در بطن بازار به خود اختصاص داده است، بالش تنها به چیزی که شما آن را در زیر سر خود جای می دهید، خلاصه نمی گردد. هم اکنون انواع جدیدی از بالش ها به سوی بازار عرضه رهسپار شده است که آن نیز عبارت است از؛ مخصوص قرار دادن دور گردن، زیر سر، بین دو زانو، بالش های دوران بارداری و... . شما می توانید این نوع از بالش ها را که به بالش های طبی هم شهرت دارند از داروخانه ها یا دیگر مراکز فروش بالش تهیه نمایید.

» مشخصات بهترین بالش تختخواب؛

·         جنس بالش؛

بالش های طبی موجود در بطن بازار به دو قسم فومی و بادی تقسیم می گردند که البته متخصصان چنین پیشنهاد می کنند چنانچه مایل هستید از بالش های طبی بهره گیرید، بهتر می باشد از اقسام فومی آن بهره گیری نموده و بالش های بادی را به هنگام سفر خود که موضوع کمبود فضا به منظور بستن بار سفر مطرح است، استفاده کنید. دلیل این توصیه نیز به هوشمند بودن بالش های طبی-فومی باز می گردد. زیرا این گونه از محصولات با تغییرات در هوای محیط اطراف، تغییر شکل پیدا می کنند. یعنی آن که اگر شما از یک بالش هوشمند دور گردن یا قسمت زیر سر بهره می‌ گیرید، آن ناحیه از گودی گردن شما را پُر می نماید، برجسته می گردد و دیگر ناحیه ها، مقداری فرو می رود و به هنگامی که شما بالش را از زیر سر خود بیرون می کشید، به حالات اوّلیه خود تغییر شکل پیدا می کند.

·         شکل بالش؛

بالش های طبی در واقع همان بالش های سنتی خود ما هستند با این تفاوت که داخل آنها به جای الیاف پَر یا پنبه، از فوم پُر می گردد. سایز این نوع از بالش ها ۷۰ در ۵۰ می باشد و حاوی رویه ی پنبه ای می باشند و وزن آنها از هشتصد گرم آغاز شده تا هزار و پانصد هم می رسد. توصیه می کنیم که به هنگام خرید به شکل پذیری بالش توجه نمایید و ضد باکتریایی بودن آن را بررسی کنید. آیا می دانید این بالش با بالش های معمولی چه تفاوتی دارد! در واقع تفاوت میان آن ها در یک تکه نبودن بالش های طبی خلاصه می شود. این نوع از بالش ها در بخش پایینی خود مقداری برآمده تر از دیگر قسمت ها می باشند. این گونه شما می توانید به آسانی گودی گردن خود را پوشش بدهید.

·         آیا گردن درد دارید؟

انتخاب بالش مناسب برای گردن درد چگونه می تواند رقم بخورد! آیا می دانید؟ بهتر است از بالش های دور گردنی خریداری کنید. این مورد از ویژگی یک بالش خوب تلقّی می شود که بتواند در طول سفر و نشستن های پشت فرمان ماشین یا استفاده گاه و بی گاه از کامپیوتر بتواند از گردن شما محافظت نماید. به عبارتی در زمان استفاده از این نوع بالش ها سنگینی سر برروی بالش خواهد افتاد و به گردن فشار وارد نخواهد شد.

·         آیا زانو درد دارید؟

برای افرادی که از زانو درد رنج می برند خوابیدن به پهلو منجر به ساییدگی بیشتر زانوها گشته و ایجاد درد شدید در این ناحیه خواهد شد. بالشتک های مخصوص برای افرادی که زانو درد دارند، در زمان خواب بین دو زانو قرار خواهد گرفت و نهایتاً از ایجاد چنین دردهایی پیش‌گیری می نماید.

·         حال بهترین بالش تختخواب برای افرادی که خروپف می‌ کنند، کدام است!

جالب است بدانید انتخاب بالش مناسب هم می تواند آرامش بیشتری در بطن شما ایجاد نماید و هم آسایش اطرافیان را رقم بزند! آیا شما خروپف می کنید؟ برای شما هم تدابیری اندیشیده شده است. اگر بالش شما یا خیلی سفت است یا نرم یا ارتفاع بسیار دارد یا کم ارتفاع است، ما به شما خرید بالش ضد خروپف را پیشنهاد می کنیم. در واقع وضعیت گردن شما برروی این قبیل از بالش ها به حالتی خواهد بود که راه تنفس شما دچار هیچ گرفتگی نمیشود و به آسانی می توانید در طول شب نفس بکشید.

» و در پایان؛

دوستان عزیز ما در این متن از خود در مجموعه ویرا سفر سعی نمودیم شما را با انتخاب بالش مناسب و نکات مربوط به آن آشنا سازیم. حال آن که بهتر است در پایان این متن از خود خاطر نشان شویم که شما خریداران عزیز می توانید به هنگام نیاز به خرید عمده ملزومات خواب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد